4 Aralık 2009 Cuma

Alafranga Tuvalete Giren Gevşek Erkek


uzun süredir aklımda aslında bu konu. alafranga tuvalet kültürü de nereden çıktı diye düşünüyordum bir gün alaturka tuvalette emmi duruşu pozisyonunda tuğlaları bırakırken. sonra ciddi manada alafranga tuvaletin dış mihrakların bir oyunu olduğunu düşündüm. aklıma bir sürü soru işareti peydah oldu o dakika.

hemen genel anlamda yeme içme alışkanlığımıza vurulmuş bir ket, hem de tuvalet kültürü, sol el klişesi, ibrik, tas gibi genel değerlerimizi iç ettiklerini düşündüm. giriyorsun tuvalete oturacak bir koltuk gibi yapmışlar adamlar. oraya dergi mergi, mecmua, güncel yayınlar, karikatür dergileri falan koyulmuş. arkadaşım koskoca kütüphanelerde bekletilen kitapları yurdum insanı merak edip okumuyor, sen bu alışkanlığı insanlar sıçmaya geldiğinde mi değiştireceksin. gevşeklik mevzusuna henüz değinmedim. erkekler üzerinde yoğunlaştırdım konuyu çünkü alafranga tuvaletlerde taharet musluğu/borusu diye bir şey var arkadaşım. bu erkekler için sakıncalı bir aparat. kadınları karıştırmıyorum bu başlığa, onları ayrıca değerlendiricem. süpriz olsun...

evet, erkekler açısından sakıncalı olduğunu söylüyorum. çünkü alafranga tuvaletlerin taharet musluğu çok sakıncalı. kendi kişiliği ile sorunları olan, cinsel tercihleri arasında henüz bir karaktere bürünememiş erkeklerin taharet musluğunun tazyiğinden etkilendiği bir bilimsel veri ile ıspatlanmıştır. al eline cosmopolitan'ı, yak bir moore, bas ordan anüse tazyiği.. hoop ne oluyo arkadaşım ? neden bu müşkülpesentlik, nedir bu ruhunuzdaki basit gevşeklik. alıcaksın eline ibriğini klasik bir şekilde bırakıp bir an önce çıkıcaksın o lanet yerden.

hem bakın batılıların alafranga tuvaletlerine, bu hareket bilinçli olduğu için kendileri o muslukları kullanmıyorlar. ''anüse o tazyiği vereceğime boklu boklu gezerim daha iyi biraader'' diyor ingiliz samuel.

alafranga tuvalete girip musluk fetişisti olan insanlardan haz almıyorum. onları görünce kabuğu açılmış bir midye gibi hissediyorum kendimi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder