2 Aralık 2009 Çarşamba

Ramazan Bitince Günaha Koşan Dejenere Müslüman

can sıkıyolar bunlar, sonra da benim sinirlendiğimi görüp hayretler içinde hoyratça yüzüme bakıyorlar. tükürüyorum lama gibi aldırmadan, onlar bana saldırmadan...

dejenere olmak tüm kültürler için tehlike arz-ı endam ediyor. dolayısı ile [neler olüyür]P bütün kültürlerin içinde islamı yaşamaya çalışan insan prototipleri olduğundan kelli böyle bir yaklaşımın yanlış olmadığı kanaati ile entarimin ikinci kısa paragrafını tamamlamak üzere noktaya doğru ilerliyorum. *
ramazan'dan önce bin bir türlü ebu cehillik edip ramazan'da ehlileşip, ramazan sonrası için firavun hayallerini aktif hale getiren zamane genlikten, yaşlılıktan ve orta yaşlılıktan bahsediyorum. kronik bir hastalığın zapdedilmez sıçrayışlarının bir resmidir bu. rahatsız oluyorum evet. ramazan'da riyadan uzak kalmayı deneyip başamamış insanların mücadele ruhlarının ramazan'dan sonra limon gibi sıkılıp çöpe atılmasına.

clublerin ramazan'dan sonra sanki günah yazmayacakmış gibi hınca hınç dolmasına kılım arkadaş. içki tüketiminin sanki ramazan'dan sonra meşru hale gelmesinin cebrail tarafından onaylanması gibi bir ironi.

bu müslüman hiç bir şeye koşmadığı gibi günaha koşuyor ramazan'dan sonra. kah mala vurmak, kah içki masasında facebook'a koymak kaydıyla çekilen riyakar donmuş anılar.

biz aslında bunlar için yoğuz lan. yoğuz...

silkinin ve kendinize gelin, siktiredin tyler durden'i, o eğilen de sensin kaşık değil..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder