2 Aralık 2009 Çarşamba

Oruç Tutmayanlara Bayram İzni Verilmemesi

uzun zamandır aklımı kurcalayan bir konu. mecliste olsam bunu kesin komisyona sunardım, yasa teklifi, kanun hükmünde kararname ya da başka muadil bir yolla dile getirdim. ama burdan sesimizi duyurmak ordakinden daha zor.

evet arkadaşlar, mü'min kardeşler, Mü'min olmayan arkadaşlar, mü'min olup da ateist ayağına yatan kolpa marjinaller, made in chine ateistleri, yan sanayii kemalistler...

ben oruç tutmayıp bayram iznini çatır çatır alan insanların varlığından haz almıyorum. hem oruç tutmayıp hem ramazan ayını dışlayacaksın bir de üstüne bayram izni gelince sevinçten takla atacaksın. şeker yiyip baklava ikramlarına dudak bükmeyeceksin. riyakarlığın, içten pazarlıkçlığın, istemem yan cebime koycuğuluğun da bu kadarı diyor, oruç tutmayan [mazereti olmadığı halde] kişileri bayramda çalıştırıcaksın. bunun tespiti zor da değil aslında. anlarsınız. kolay yani, yazmıcam burda nasıl anlaşıldığı ama siz übermench insanlar olduğunuz ve zeka seviyeniz deniz seviyesinde olduğu için anlama konusunda pek bir kıtlıkla karşılaşacağınızı pek sanmıyorum.

bayram iznini hakeden oruc tutan insanlardır. ayrıca bu bayram bazı marjinal sevimli denyolar tarafından ''Şeker bayramı'' olarak dillendirilmektedir. o zaman kurban bayramı da kavurma bayramıdır, mangal bayramı kıyma bayramıdır.

ne düz adamlarsınız lan. sizi alkol testinde klaus'un ayaklarının altına koymak var ya neyse...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder