4 Aralık 2009 Cuma

Yassı Götlü Zenci Kadın Olmadığı Gerçeği


aman tanrım, oohh my gush...

bunu söyleyebilmek için onbinbeşmilyon zenci kadın poposu gözlemlemek zorunda kaldım. amerikan filmleri, dizileri, kozbi ailesi dizisinin tüm geçmiş bölümleri {sanki gelecek bölümü varda}, williams kardeşlerin tüm winbledon maçlarını bir çırpıda izledim. bununla beraber, siyahi rap sanatçılarının klibinde oynayan tüm siyah incilerin götlerini bilgisayar ortamında analiz ederek böyle bilimsel bir yargıya vardım.

kromozom sayıları, dna ve tüm genetik geçmişlerini matris kurallarına göre değerlendirdim. bakın ortaya nasıl bir sonuç çıktı;

aşağıda ki görünüm zenki dişilerin yandan [sağ ve sol] kalça görüntüleridir.

sol profil zenci kadın duruşu ; [ p ] / görüyorsunuz işte, kalçanın iyisinden anlayan bıçkın türk erkekleri olarak, on nemero bir kadın kalçası profili. bel kısmının yukarı tarafına denk gelen grafik aşağıda ki gibi olacak, o yüzden heyecana mahal vermeyin. bacaklarıyla devam eden muntazaman bir kadın kalçası.. tanrım, bu beyaz kadın ırkına bir hakaret mi yoksa.

sağ profil zenci kadın duruşu ; [ d ] / evet, görüldüğü üzere; çıkıntılı bir kalça, belden kavis alan ve muhteşem bir ovalle oluşan bilimsel gerçek. darwin'in akıl erdiremediği tek nokta. ara formların izah edemediği metafor bir zenci götü. ooh my gush..

---

görüldüğü üzere, izlediğim onca film, okuduğum onca dergi [bilimsel lan, hemen heyecanlanma] bana bunu göstermekle kalmayıp, zenci kadın popülasyonu hakkında da bilmediklerimi göstermiştir. hiç bir zenci kadın görmedim ki pantolonunun göt kısmı pot dursun, içine çekilmiş sünepe ürkek bir kaplumbağ gibi görünsün. maşallah hepsi zıpkın gibi...

yani götüne tava ile vurulmuş gibi görünen bir zenci kadın görmedim. eğer gören varsa bu tezi çürütecek anti tezleri ile er meydanına davetkar bakışlar saçıyorum şu anda.

kozbi ailesini de bu mana ile hatırlayıp şükranlarımı sunarak sizlere veda etmek istiyorum. başka konu ve konuklarla görüşmek üzere..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder