2 Aralık 2009 Çarşamba

Bir Kemalistin Bayram Günlüğü

kemalist bir bünyenin bayram bayram anılarını içeren duygulardır. en asil duygularıdır;

-sabah 10:00 suları-

sabah erken kalktık, bayağı bir erkendi, saat henüz 10:00. babama Melaba dedim, o da bana melaba dedi.

- saat 11:00 -

umre'den babannem gelmiş. umre nereyse bilmiyorum, pufff bu yaşlılar neden ibiza'ya falan gitmiyolar, blinggg. çok sıkıldım, el öpmek iğrenç bişey, böyle buruş buruş...

- saat 13:00 -

blink !! sıkıldım şu çalan zillerden. ayol şu bayram'da şeker toplama adeti de nerden çıkmış... bir bardak visky'i mi içcem naapsam ki..

- saat 16:00 -

az kaldı, dayan hadi.. biraz sonra akşam olucak ve bayramın bir günü sona ericek.. uff, kaç gündü bu bayram yav.

- saat 21:00 -

oyhş, evde kalabalıklaştı. bu akrabalar da nerden geldi. babam tabularını yıkıyor şu anda biliyorum. halamın başörtüsü var, bu eve girememesi lazım normalde. peruk falan takardı bazen muntazaman.. kınıyorum ve laflar hazırladım babişkoma...

- saat 23:00 -

babamın anneme ''Rakım buzlu olsun'' demesine bayılıyorum. kedi gibi masum.

- saat 00:00 -

kapanış, siyah ekran....

dıııııııııııııt.....

[siyah ekran]

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder