4 Aralık 2009 Cuma

Kendini Tanrıça Zanneden Götten Bacaklı Kız Tribi

şu üç beş yıl içinde varlığını daha da belli eden kızların avmlerde, sosyal ortamlarda kendilerini tanrıça zannedip dünyanın kendi etrafında döndüğüne inandıklarına ciddi ciddi şahitlik etmiş birisi olarak bu kızların bu pervasız triplerinden ötürü kendilerinden hiç haz almadığımı da belirtmek isterim. mutlaka sözlükte de tezahürlerinin olduğunu düşündüğümde de ikinci ve daha sonraki entirilerin de saldırı amaclı yapılacağını biliyorum. sikimde de değil. götten bacaklı olup uzun bacaklı zenci modeller gibi gezip kendini komik duruma düşüren kızlar utansınlar her şeyden önce. ben onlara bakıp sadece taşak geçiyorum. zaten tam bir acı ile kendilerini göremediğim için genelde göz göze gelmiyoruz. gelmek de istemem zaten. ama suçu yine ben onlarda bulmuyorum. insanlar, ve hatta gerzek bazı kızlar tv nin esiri olmuş durumdalar. magazin programları sadece insanların zamanını çalmıyor, insanların çakma rol model eğilimlierini de tavana çıkarıyor.

bu kızlar kendileri gibi olsalar ne ala diyeceğim ama, hem çirkin, hem götten bacak olup hem de dünya modasını fashion tv'den takip edip uygulamaya calısmaları onlarla taşak geçmeme sebebiyet veriyor bolca.

tribin en belirgin özelliği kendilerinin takındığı tavrın, avam havanın kimselerde vücut bulmadığı düşüncesi. halbuki nüfusun çoğu götten bacak ve senin giydiğin çakma şeyleri giyiyor işte.

neyin peşindesiniz lan...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder